Alla inlägg den 2 juli 2006

Av miniu - 2 juli 2006 15:21

Vilken härlig helg, den behövde jag.Jag har latat mig och tagit det lugnt, det finns bildbevis på det!Idag ska jag bjuda mamma på middag, grillad fläskfilé med en färskpotatissallad ska jag sno ihop lite hastigt och lustigt - Weber here I come!Det var verkligen varmt när jag vaknade imorse, fy tusan. Tog en tur till mormor och vattnade blommorna. Satte ut "önskar köpa", för jag vill flytta till större. Nu är det bara till att hålla tummar och tår att rätt objekt dyker upp, för nu vill jag bo större.Äntligen har jag skaffat mig en ny mobil, som fungerar.Nu är det dags att lägga köttet i marinad, det blir en Marre marinad - bestående av honung, sweet chili, olja, vitlök, lite soja, lite vinäger och lite härlig god grillkrydda till det.Ikväll blir det ett bad och en film kanske, och imorgon ska jag försöka mig på att gå till jobbet utan att få panik och må dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards