Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Ingen rast och ingen ro...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!

 
 
falkenstein

falkenstein

30 januari 2008 16:54

jag är så less på ams nu så jag tror jag blir galen! har fått flera brev om att jag måste söka massa jobb men eftersom jag har jobb förstod jag inte vittsen (har inge akassa heller så jag kan inte bli av med några pengar..). ringde kundtjänsten och fick till svar att eftersom jag har ett nystartsjobb och inte ett "riktigt" jobb måste jag söka anvisade arbeten annars blir jag av med nystartsbidraget. que? jag fattar ingenting! om jag får jobbet måste jag ju ändå sluta på ica. och om jag tackar nej till jobbet blir jag ju av med nystarten..och då har jag ju INGET jobb alls???! vad är poängen?! åhh jag har nog en lika dålig dag som du!!

http://falkenstein.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 29 januari 2008 20:40

Känner mig så extremt less just nu, och faktum är att jag varit det sedan början av denna dagen. Hela jag skriker efter lugn och ro, och framförallt semester. Nu var det längesedan jag hade sådana här dagar som denna, då det mesta tar emot. Naturligt...

Ovido - Quiz & Flashcards