Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

9½ arbetsdagar kvar...

Av miniu - 29 januari 2008 11:31

Blev tvungen att söka upp några bilder på hotellet dit jag ska om 9½ arbetsdagar... Nedräkningen har börjat.

Böckerna beställda...

Bikinin inköpt...

Vaccinet beställt...


Mauritius here I come... soon!

 
 
Ingen bild

Ellinor

29 januari 2008 11:37

Härligt att få åka bort så där! Vill också...
Ta med dig lite sol hem till Sverige. E trött på regn och kyla nu!!! :)

 
Ingen bild

Sten

29 januari 2008 13:02

Mauritius... hmm... låter bekant på något sätt *fniss*... har Fröken möjligen "10-klippkort" på flyget dit ;-)? Hur många dagar stannar du? Vykort mottages förresten tacksamt men bestämt ;-) ;-)

 
Ingen bild

Figgelito

29 januari 2008 15:10

Förstår att du längtar. Tror dessutom att du kommer längta efter någon när du befinner dig där, bland palmer och turkosa vatten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards