Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Min nya pärla är hemma i mitt garage!

Av miniu - 25 januari 2008 22:02

Kanske var det några som gav sig på en gissning den 15 oktober när jag skrev så här. Svaret är att det blev en sprillans ny BMW 3-serie, -08 med äkta körglädje under motorn. Utrustad med massor av roliga detaljer, stora som små...

Så nu står den där, safirsvart och blänker med sina detaljer. En underbar känsla att få köra de första kilometrarna, få upptäcka alla detaljer man valt och nu får se i verkligheten.


Sobert, vackert, sensuellt och helt enkelt den bil jag ville ha, och nu har jag den!


 
 
Ingen bild

Figgelito

25 januari 2008 22:23

Tänk att bilen kan spegla en personlighet. Du är väldigt mycket din nya "pärla".

Ser fram emot en provtur. Till dess - kör lugnt och låt de stackars pojkarna som ännu inte torkat bakom öronen få köra förbi dig.

 
Ingen bild

Sten

26 januari 2008 00:20

Sobert... vackert... sensuellt... hmm är du säker på att det var din nya fina bil du beskrev och inte dig själv *busar snällt*?

 
anneli

anneli

27 januari 2008 21:17

*busar lite jag å* (jag kunde inte låta bli!)

http://abrutus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards