Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Blev utmanad...

Av miniu - 29 januari 2008 20:20

... av Sarah!


Hur svarar du i hemtelefonen?
* Hallå (om jag ser vem det är) eller mitt förnamn om jag vill vara formell.

Hur svarar du i mobiltelefonen?
* Dubbla företagsnamn och mitt förnamn

Ringer det mycket till dig?
* En hel del...


Ringer du mycket?
* En hel del...

Vem ringde du senast?
* Min älskade mammie!

Hur mycket pengar har du?
* Några tusenlappar på lönekontot, några fler tusenlappar på ett annat konto, och några tusenlappar i fondsparande...

Senast kramat och när?
* Mammie, i söndags tror jag...


Antal timmar sömn inatt?
* 8 timmar


Sov du ensam?
* Ja.

Vem sov du hos senast?
* Mig själv!

Vem sov hos dig senast?
* Nattligt besök i lördags.


Vem vet mest om dig?
* Mammie!


Vem vet du mest om?
*Svår fråga...


Vad ser du fram emot?
* Att få gå och lägga mig...

Vad vill du ha just nu?
* Semester med lugn och ro i sinnet.

Vem hånar du?
* Oj, hoppas att jag inte hånar någon, men nog kan jag fälla en kommentar eller två.

Vem längtar du mest efter?
* Sitter inte och längtar efter någon, men nog tusan längtar jag lite till helgens planerade träff med någon touchat en känsla hos mig.

Vem vill du helst slippa?
* Oj, stor och svår fråga...


Vem stör du dig på?
* En hel del just nu, men jag försöker, observera försöker att inte lägga energi på det just nu.

Vem vill du sova bredvid inatt?
* Min touchare

Vilken buss åker du oftast?
* Åker bil.

Vilken årstid är det nu?
* Svensk vinter

Anser du dig själv snygg?
* Nope.


Har du varit kär?
* Ja.

Är du kär nu?
*Nja

Är du en bra partner?
* Det ligger i betraktarens öga...

Har någon varit otrogen mot dig?
* Definitionsfråga.

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
* Nope


Har du varit otrogen?
* Aldrig.


Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
* Hihi, jadu, det har jag inte ens tänkt på.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
* Ja

Vad åt du senast?
* En clementin

Är du polare med grannarna?
* Inte polare, men vi har det gemytligt här uppe på gräddhyllan.

Har du varit på ett party?
* Jepp

Har du varit utomlands?
*Ja!


Var är dina syskon just nu?
* I Skåne kanske...

Vilken tid gick du upp imorse?
* Strax efter sju

Vad gjorde du kl 2 inatt?
* Sov min princessesömn


Vad är det första du gör på morgonen?
* Kliver upp och hämtar tidningen

Vad ska du göra efter det här?
* Slå på Grey´s och glömma min tillvaro för en stund

Jag utmanar alla som vill!

 
 
Sarah

Sarah

29 januari 2008 20:41

Tack för du antog utmaningen - roligt! Din förestående semester låter underbar, och dig SÅ väl unt! Får du plats för mig i resväskan, hojta till! ;-)
kram!

http://www.wallskog.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards