Alla inlägg den 17 juli 2006

Av miniu - 17 juli 2006 20:30

Aldrig har jag väl sovit så mycket i hela mitt liv som just denna helg. All must gick ur mig när jag bestämde mig för det beslut jag tog, och det känns jätteskönt att ha gjort det.Lördagen kom, passerade och avslutades hemma hos världens bästa Anneli och en mycket bra film - Crash. Söndagen kom, passerade och avrundades med två rundor på Ryggis med världens bästa Anneli igen. Vi fick en skymt av brandbilen i allafall, men inga brandmän ju!Idag var det måndag igen, och pratstunden med mamma igår gjorde gott - allt bara släppte, och idag kunde jag se på hela spektaklet med glimten i ögat, fastän det är mer tragiskt än skojigt...Nedräkning pågår.Ordnade till en ceasarsallad till middag idag, varför gör man inte det oftare, det är ju så gott, men det måste vara äkta parmesan... vad annars?

Ovido - Quiz & Flashcards