Alla inlägg den 10 oktober 2006

Av miniu - 10 oktober 2006 18:13

... åh vad jag älskar det... förtroendearbetstid alltså.Imorgon ska jag försöka gå hem något tidigare och bara göra något för mig själv, något jag behöver.Dagen flöt på idag. Lunch med mamma och mormor på Primero, jättefin miljö verkligen.På jobbet rullade det på. Skönt att flytten snart blir av... äntligen kan man väl säga.Tog mig en liten sovmorgon, något jag var väl värd efter gårdagens IKEA-besök med Helene.Träningen i vår var värdelös... helt kass. Passet var dåligt för att inte nämna ledaren, än värre. Vi gick till gymmet och tog en runda där.Det kändes imorse...Nu är maten i magen, och snart ska jag kila hem till mamma. Därefter tänkte jag ägna mig åt en stunds tv-tittande innan jag hamnar i sängen med boken.

Ovido - Quiz & Flashcards