Alla inlägg den 3 augusti 2006

Av miniu - 3 augusti 2006 20:34

Slog upp mina blå (som är gröna, eller bruna enligt andra) kring 10-tiden imorse, helt lagom med tanke på att jag inte kunde somna på kvällen.Tog en rejäl prommenad och det var jätteskönt. Gick förbi det som kanske blir min nya lya... törs man hoppas?!Åt lite mat och tog det lugnt, satte mig ute och solade näsan och läste (ut) boken "Kan jag dö mamma?" av Ingrid Edgardh. Rekommenderas varmt. Tårarna rann längs min kind och jag kände mig så tacksam att jag lever.Vid 16-tiden hämtade jag upp Lena och vi for i väg till Spikarna på Alnö. Mycket folk var det där, och det var tur att vi kom när vi kom.Tog en lite prommenix i området och gjorde en liten utfärd runt Alnön, väldigt trevligt. Tack för en trevlig eftermiddag Lena!Nu är jag hemma, och rejält trött av en heldag i friska luften. Men ikväll blir det film igen, mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards