Alla inlägg den 11 augusti 2006

Av miniu - 11 augusti 2006 22:56

Idag kom resultatet efter flera veckors tankelöshet - idag kom alla tankarna.Någon ny lägenhet blir det inte, den jag var och tittade på idag var alldeles fel för mig.Jag fick också reda på att det blir lite ändringar för mig på jobbet, vilket gör att förutsättningarna blir annorlunda för mig i höst.Jag vet snart inte vad jag ska tro längre...Lena och Helene var här och åt lunch idag, det var trevligt trots att det blev mycket jobbsnack.Åt en blåbärsbakelse och mindes butikstiden - det var nämligen det fikat som vi alltid fikade när vi skulle fika.Kvällen bjöd på kinamat med mormor och kusinen Nejka. På bilden ser ni momme djupt koncentrerad med att välja mat - men det smakade.Nu är klockan natt och min mamma är på väg från stugan hem till mig eftersom alla tårar kom på en och samma gång nu. Jag är trött...Jag är ledsen...Jag är förvirrad...Min älskade mamma...

Ovido - Quiz & Flashcards