Alla inlägg den 9 augusti 2006

Av miniu - 9 augusti 2006 20:40

Idag var det fullt upp på agendan. Två viktiga och givande möten under dagen, och däremellan blev det en lunch med mamma. Mormor hade lagat lite mat hemma hos Nejka, så det blev middag där, en skönt slapp dag med andra ord.Hann även med att kolla på lite tapeter och drömma mig bort, på fredag vet jag mer, nu är det bara till att hålla tummar och tår att det blir som jag tänkt.Jag mår sååå bra, och nu börjar oron komma för att vardagen faktiskt kommer tillbaka och det inom kort. Jag kommer göra allt för att få fortsätta må så här bra och för att framför allt inse att jobb faktiskt bara är ett jobb och inte hela ens liv.Har fotat Fanny, 9 år gammal, som idag blev helt tokig. Hon skulle absolut ha med sin leksak ut på kvällspromenad, något hon inte brukar i vanliga fall... lilla tokiga Fanny!

Ovido - Quiz & Flashcards