Alla inlägg under oktober 2006

Av miniu - 2 oktober 2006 18:40

Japp, det är min födelsedag idag.... men även en helt vanlig måndag.Datorerna låg nere på jobbet idag, så det blev en lite annorlunda dag. Jag och Helene hade det trevligt ändå, det blir lite vad man gör det till eller hur?!Ett frissabesök hanns med idag, och jäklar vad jag börjar bli krullhårig - syns mer och mer för varje gång nu mer.Ikväll blir det en helkväll på gymmet. Först ett pulspass och sedan ett pass på gymmet för att träna upp lite styrka.Imorgon är det jobb igen, och det börjar verkligen kännas bättre på jobbet, jag mår så mycket bättre - jag har fått ett liv!

Av miniu - 1 oktober 2006 16:38

Idag är det söndag, den dag jag brukar lägga några extra minuter på att laga mat.Mamma o Co kommer på middag senare. Det blir en god laxrätt till middag, som jag snart ska ta och laga till.Annars har dagen flytit på i sakta mak. Blev en tur till IKEA för att leta efter stövletter. Hittade inga fina idag heller.Köpte inte något speciellt mer än massor av mat, klarade av veckohandlingen nämnligen.Skönt att det är klart.I väg till köket nu!

Ovido - Quiz & Flashcards