Direktlänk till inlägg 15 januari 2007

Jag är så förbannat less på alla falska människor i min närhet...

Av miniu - 15 januari 2007 22:04

...snacka om energitjuvar. Orkar inte utveckla det, men jag vill bara kräkas ut ilskan och vreden jag känner.Trodde att jag hade jobbat klart med att sätta dessa människors beteende på en rimlig proportion till mig och mitt liv, men tydligen börjar dom ta energi nu igen.Jag är en person som tar ganska mycket plats, som ibland gör lite banbrytande val, men jag står alltid för det jag gör och jag står även rakryggat för det - just det verkar tydligen irritera flera i min närhet...Mycket bättre att vara falsk och inte kunna stå för det man gör, bara för att smälta in...Svammel och svammel men vill bara få ur mig denna frustration. Fröken har visst lite att jobba vidare på kan det konstateras...

 
 
Ingen bild

Sten

16 januari 2007 00:30

Hej!

Så du har råkat ut för de du med... ja det är inte lätt att tas med de, vet jag av egen erfarenhet. Men till slut kanske de märker att man inte ger mer energi till de att stjäla.

Och om att ta plats. Det får man, tycker jag, så länge det är inte är fråga om att putta undan de (utom energitjuvar förstås hehe). Jag tar stor plats jag med, för jag vet att jag inte behöver skämmas för saker jag kan.

Nä STRÄCK du på dig. Och så skickar jag massvis av ork till dig, om du vill, till det du har att jobba vidare med. Och en sak till; du skrev inte minsta svammel alls, utan bara helt vanlig klartext. Heja dig!

 
Ingen bild

Stina

16 januari 2007 14:04

Ja du Marianna, vill bara säga att du vet var jag finns....kramis, Stina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards