Alla inlägg den 15 januari 2007

Av miniu - 15 januari 2007 22:04

...snacka om energitjuvar. Orkar inte utveckla det, men jag vill bara kräkas ut ilskan och vreden jag känner.Trodde att jag hade jobbat klart med att sätta dessa människors beteende på en rimlig proportion till mig och mitt liv, men tydligen börjar dom ta energi nu igen.Jag är en person som tar ganska mycket plats, som ibland gör lite banbrytande val, men jag står alltid för det jag gör och jag står även rakryggat för det - just det verkar tydligen irritera flera i min närhet...Mycket bättre att vara falsk och inte kunna stå för det man gör, bara för att smälta in...Svammel och svammel men vill bara få ur mig denna frustration. Fröken har visst lite att jobba vidare på kan det konstateras...

Av miniu - 15 januari 2007 18:19

De gånger det har hänt kan jag räkna på ena handen... jag menar alltså att försova sig.Vaknade av ett rycka 8.05 av att jag låg på något hårt - VÄCKARKLOCKAN! Det blev panik kan jag säga som annars skulle ha klivit upp 6.45 Hur som helst blev dagen helt ok ändå. Två informationsmöten höll jag, och fick slutligen i väg anbudet - vilken känsla!Nu är det bara till att hålla tummarna - vi har i allafall gjort allt vi kunnat.Fick ett trist besked om golvet... slutet på februari kommer det. Förbannat också! Trodde att jag skulle kunna vara inflyttad tills dess, men det är ju ingen som helst idé att flytta in och sedan lägga golv.Jaja... vi får väl se hur det blir.Imorgon lägger dom iaf köksgolvet så att snickarna kan montera upp köket.Nu ska jag ta och göra mig klar för träning. Hoho vad spännande det ska bli med träning, vi får se om ryggen klarar av det.Imorgon blir den en tur till Höga Kusten för styrgruppsmöte i ena projektet... och då - då gäller det att inte försova sig.

Ovido - Quiz & Flashcards