Alla inlägg den 23 januari 2007

Av miniu - 23 januari 2007 10:12

Ja, så känns det just nu. Känner mig låg och slut.MEN i eftermiddag när jag sätter mig på flyget mot Göteborg så hoppas jag innerligt att det känns bättre. En god middag och något gott att dricka hoppas jag väntar tillsammans med trevligt sällskap i Göteborg. Jag ska ner till Göteborg och redovisa min examinationsuppgift som jag gjort för chefskursen jag gått.Mina chefer skulle ge feedback - tror ni det är gjort? Nänä... Det känns så ruttet och det känns så konstgjort när man inte har ett dugg förtroende för sina chefer.Extra påtagligt när man själv försöker agera förstående, lyssnande, entusiastisk, närvarande, peppande ledare.Jag trivs så väl med mitt jobb, och trodde nog att jag kommit över att mina chefer tydligen inte kan ge mig det jag vill ha - utan att jag ska tappa gnistan för jobbet, men så är det tydligen inte.Igår var det träning med Anneli i allafall, pulspass och gym var tanken, men det var hur mycket som helst på gymmet, så det blev pulspass och några tag på cykeln.Inte ultimat, men ändå.Ja, nu ska ge bege mig mot Göteborg och försöka släppa allt som pågår här.Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards