Alla inlägg den 4 januari 2007

Av miniu - 4 januari 2007 21:48

Idag har Håkan kunnat ägna hela dagen åt bygget. Han och Kalle har varit där från morgon till kväll - helt ovärderligt. Vad hade jag gjort utan dom?Ja, så här ser det ut. Köket nermonterat, väggar borttagna och dörrar och karmar i en enda salig röra.Men... varje steg är ett steg närmare drömmen!

Av miniu - 4 januari 2007 10:54

Gårdagens arbetsställning där lister och socklar slets loss känns i ryggen idag. Ajaj vad min ländrygg skriker nu.Sitter på jobbet och försöker få en hel del gjort. Gårdagen tillbringades i huset, och det kändes bra. Vi fick riktigt mycket gjort. Ska försöka få upp lite bilder.Nu är alla materialval gjorda... nästan. Kaklet i stora badrummet/relaxrummet är jag inte helt klar med ännu.Ja, jag är helt själv på jobbet - tjejerna är lediga och en är hemma med sjukt barn. Man får bra mycket gjort när man kommer tidigt och när man dessutom är ensam.Ikväll är det visning på min lya igen. Många som anmält sig så det känns hoppfullt. Har redan ett bud, men hoppas givetvis på ytterligare några bud.Nu ska jag fortsätta med pappershögen som ligger här och hånler åt mig, en hel drös som jag ska ta och gå igenom.Ajaj... min rygg!

Ovido - Quiz & Flashcards