Direktlänk till inlägg 10 juli 2007

Varför i hela jävla helvete blev det så här.

Av miniu - 10 juli 2007 09:38

Sov två timmar i natt, har två intervjuer och en tjänsteresa på agendan - bra kombination. I helvete heller...


Jag tyckte jag var försiktig...

Jag tyckte jag tydlig...

Jag tyckte jag tog det säkra före det osäkra...


... men det är bara att inse att jag var inte tillräckligt av allt det ovan.


Behöver jag säga att det gör förbannat ont, fan vad det gör ont. Känner mig som en jävla kasperdocka som man kan kasta hit och dit, behandla hur man vill, leka med, gå vidare, bete sig hur man vill... i helvete heller.


Vill bara tillbaka till sängen, den blöta kudden, gråta mera, gråta ännu lite mera... och börja inse.


 
 
Ingen bild

~M~

10 juli 2007 11:24

Det är bara Du som bestämmer hur man kan
behandla dig. Bryt ihop och gå vidare. ;)
Och låt ingen sätta sig på dig igen!
Det finns så mkt idioter, det är lika bra man
vänjer sig och lär sig att skita i dom.

Qram!

 
Ingen bild

Sten

10 juli 2007 16:17

Vännen *kramar om försiktigt om du vill*... vad är det som har hänt? Vem är det som gjort sådana saker mot dig? Berätta om du orkar *lyssnar troget*.

 
Ingen bild

Stina

10 juli 2007 20:33

Skickar en go´kram till dig...tänker på dig!

 
Ingen bild

Figgelito

10 juli 2007 22:03

Tjejen, du är den bästa - upp med hakan och skit i idioterna där ute.
Du är starkare än så här, så de så!

 
Ingen bild

Figgelito

11 juli 2007 09:48

Tjejen, sovit bra?
Förstår hur du känner och jag vet vad du trott - men idioter finns överallt det är bara det att du varit förskonad från dom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards