Alla inlägg den 25 juli 2007

Av miniu - 25 juli 2007 15:00

Lite ny jobbenergi kom det laddat med idag, börjar greppa det roligaste projektet som jag får förmånen att driva - och det ska bli en härlig resa i höst!


Här är mina medpassagerare på resan!

Tack för att ni följer med...

Av miniu - 25 juli 2007 10:55

En hel natts sömn kan göra underverk för fröknar.

Somnade före 22 och sov till dess att klockan ringde. Försökte ha en sån fin kväll jag kunde igår, trots att ångesten fullständigt grep tag i hela mig.


Tog en skön prommis på Ryggis, slappade i soffan och sedan blev det lite boklyssnande innan de gröna ville falla ihop, så då gav jag lyckligtvis upp!


Idag slog jag upp mina ögon och mådde lite bättre, med ett hjärta som hade börjat slå på normal takt och dagen idag ska klaras av genom att andas in och andas ut...

Ovido - Quiz & Flashcards