Alla inlägg den 11 juli 2007

Av miniu - 11 juli 2007 16:03

... hon sa någonting väldigt klokt igår, när hon och jag hade kramkalas.

http://abrutus.blogg.se/1184100922_the_next_poet.html


Önskar att jag hade en lika skön inställning som henne när det gäller att ta det med en klackspark. Tids nog kanske jag också blir det, frågan är bara hur många svin man måste klara av innan dess... ajaj.

Av miniu - 11 juli 2007 09:49

Orkar inte koncentrera mig på jobbet, tog ut några semestertimmar idag och ska försöka påbörja processen INSE och ACCEPTERA.

Mobilen ringer som besatt och det är sååå jobbigt att svara och behöva vara trevlig och tillmötesgående. Har ju ett jobb där jag inte kan vara ledig som alla andra. Men snart så... snart är det över - då tar jag semester. Gissar att jag har 3 veckor kvar eller något sådant.

Framtill dess får jag ta några timmar här och där.


Nu på fm ska jag försöka få i mig resten av filen utan att spy, har ett jävulskt illamående, ta en prommenad, lyssna på lite musik - ta hand om mig själv helt enkelt, innan det är telefonmöte klockan 13.


Tack för alla kommentarer och tack för alla tankar!


Ovido - Quiz & Flashcards