Alla inlägg den 13 juli 2007

Av miniu - 13 juli 2007 17:13

Nu är det helgtajm!

Jag har fuskat lite idag, tog en sovmorgon och jobbade hemifrån, samtidigt som dammsugaren gick, tvätten tvättades, badrummet skurades och dammtorkning pågick, så fanns det tid för telefonmöten och massor av mail.


Någonting har hänt med min kropp, mår så in i helvete konstigt. Efter lunchen idag så har jag känt mig jättesvag. Benen darrar, jag mår jättekonstigt. Känner mig svag och matt, nästan som att en förkylning lurar, eller början på en panikattack fast än jag inte har panik.

Vad tusan kan det vara?

Kanske är man för noga med att känna efter, men jag är så rädd att det ska bli en favorit-i-repris från förra sommaren, då jag mådde apa. Lite av den känslan har jag nu.

Mår illa, mår päckel, trött, slö, huvudvärk. Blääää!



Ovido - Quiz & Flashcards