Alla inlägg den 18 juli 2007

Av miniu - 18 juli 2007 19:12

Idag har fröken shoppat, ingen shoppingtur direkt med det blev varor som skulle hämtas osv. DÅ, just DÅ slog det mig att jag är nog tusan en snobb, och jag kanske verkligen går på ytan... *jobbig tanke*


Hämtade ut mina beställda champanger... Veuve Cliquet, och ingenting annat.

Köpte nattcream som var slut... Darphine och ingenting annat...

Köpte lite vita liljor till vardagsrummet... Färska och krispiga och ingenting annat.

Köpte lite glass... Häägen Daas och ingenting annat


Ja, sådana tankar bor i mitt huvud denna ruskiga julikväll!

Av miniu - 18 juli 2007 15:21

Idag öppnade jag min kalender och skrev in SEMESTER över en hel vecka, det är stort för att vara mig.

Äntligen fick jag klart vilken vecka jag har semester, och det kändes underbart!


Tror banne mig jag ska fira med lite skumpa och jordgubbar ikväll... att det är 4 veckor kvar till 1 veckas semester!

Haha, det är kul att man kan se det lilla i vardagen och glädjas åt det!

Ovido - Quiz & Flashcards