Alla inlägg den 10 februari 2007

Av miniu - 10 februari 2007 20:23

Det har drabbat mig - förkylningen har drabbat mig, jag som annars brukar klara mig mycket väl... men nu är det illa. Har tack o lov ingen feber, och halsontet som invaderade mig i onsdags håller på att släppa, till förmån för den snuva och nysningar som är helt ohanterligt idag.Jag som skulle bringa lite ordning i huset idag, eftersom flytten närmar sig med stormsteg - jag fick tänka om. Det blev en dag i lugnare tempo. Probbade i mig lite Ipren och hängde med mamma till Mio Möbler och en tur på jakt efter vita Mårbacka-pelargoner. Kan man ha pellisar i norr-fönster?`Nu sitter jag helt solo i soffan och kollar med ett halvt öga på melodifestivalen. Skulle ju gått på tjejmiddag, men det blev ingenting av i dessa sjukdomstider.

Ovido - Quiz & Flashcards