Alla inlägg den 20 februari 2007

Av miniu - 20 februari 2007 10:23

Om mindre än 48 timmar ska jag lämna nycklarna till min lilla lya. Det känns lite sorgligt, man vet vad man har - men inte vad man får...Jag har trivts så bra här... mitt hem har verkligen varit en fristad för mig, och så ska även det nya bli...MEN...varje gång jag åker upp till nya huset så känns det bara så rätt. Att gå från 63 kvm till över 150 kvm känns jättelyxigt, att få ett matrum... en dusch utan att behöva göra avkall på bubbelbadet... att få ordentliga bänkytor i köket.Idag har jag tagit ledigt för att flytta, och strax efter 8 körde jag och Håkan iväg med första lasset möbler. Nu är det lite brejk för jag måste ringa lite samtal och köra lite telefonsamtal, därefter blir det lunch och ytterligare några gånger med möbler.Nu väntar några nätter (förhoppningsvis inte allt för många) på soffan hos mamma innan jag kan flytta in. Förnärvarande finns det inget vatten eller avlopp och då är det ganska svårt att flytta in.

Ovido - Quiz & Flashcards