Alla inlägg den 15 februari 2007

Av miniu - 15 februari 2007 22:06

Ikväll tog jag en tur till huset för att städa upp lite, trodde jag... så här såg det ut, vilket gjorde att planerna på flytt till helgen var att glömma bums!Överallt ligger det brädor till taket som ska panelas upp inom kort. Golvläggarna lyser med sin frånvaro. Imorgon kommer elektrikern och ska ordna sitt. Rörmokaren har gjort det grövsta nu, gjutit alla avlopp och haft sig...Det värsta är just att golvläggarna inte kommit igång, vilket är vääääldigt irriterande just nu. Om dom kunde lägga golvet skulle jag kunna börja flytta över... men det verkar vara en utopi.

Av miniu - 15 februari 2007 11:15

1. Att jag är frisk och mår bra och att mina nära och kära gör det samma - älskar er allihopa!2. Att renoveringen med huset går framåt och att jag fått den hjälp jag önskat. Håkan har varit en klippa!3. De små söta sparvarna som har en uppvisning för mig på mornarna. Nu får ni flytta uppöver och dansa för mig i Bydalen också... Ni gör mig glad!Kommentar: Jag ser mer och mer positiva saker ju bättre jag mår. Igår packade jag ner mina dagböcker och passade på att läsa vad som stod där för ett år sedan - herregud vad jag mådde dåligt med mitt liv då.Nu - bara 365 dagar senare lever jag ett helt annat liv - jag har fått ett liv, ett liv som jag har ansvar att forma helt själv, och som jag försöker fylla med sådant som gör gott och ger energi.Jag är kär i livet...

Ovido - Quiz & Flashcards