Alla inlägg den 21 februari 2007

Av miniu - 21 februari 2007 16:32

Nu är allt städat hemifrån. Jag är mycket glad att jag tog ledigt i två dagar och med hjälp från Håkan igår, gjorde klart allt. Idag har jag städat och plockat och nu är mitt hem tomt. Lämnar nycklarna ikväll. Konstigt det känns, som en nystart på något vis, så befriande och ljuvligt.Idag har jag haft en genomgång med samtliga hantverkare om deras tidsplan och gjort revideringar.Vet ni? På fredagkväll kommer målarna att vara klara och börjar mycket för mig, och i helgen ska jag inreda hela köket. Gardiner, stolsöverdrag, buffébyrån och allt annat ska på sin plats - allt genomtänkt in i minsta detalj!Förhoppningsvis är även sovrumsgolvet på plats så att jag kan flytta in och göra fint där.I eftermiddags kom min möbelleverans, och då fick verkligen det svarta rummet sin karaktär. Många har dissat min svarta tapet, men till dessa möbler blev det riktigt klockrent och inte alls så hårt och svart som många trodde att det skulle bli.Bifogar en bild på möblerna från Em.

Ovido - Quiz & Flashcards