Alla inlägg den 14 februari 2007

Av miniu - 14 februari 2007 10:55

... och jag fick lätt panik. Min säng är verkligen den bästa investering jag gjord. Min säng är verkligen mitt allt i hemmet.Den var inte särskilt billig heller, och kostnader har man så att det räcker och blir över när man köper hus.Jag ringde till kundtjänst och samtalet gick nog på ett par tre minuter - och vips så ska jag prova ut en ny säng hos en återförsäljare och så kommer det en ny säng till mig - utan problem.DET kallar jag service!

Av miniu - 14 februari 2007 10:07

Så sitter man då hemma mitt bland alla flyttkartonger, jäklar i min låda (haha) vad mycket saker som finns...Nu håller jag som bäst på med sommargarderoben och alla uddaplagg som man inte använder så mycket. Passar på att prova igenom det jag känner mig osäker på också.Det märks på kroppen att man har tränat en hel del också. Mina kilon som är borta är en sak, men runt axlarna är vissa kavajer lite trånga... så nu blir det till att ta det lugnt med axel och bröstpressen på gymmet.Bäst att fortsätta med flyttpackandet...

Ovido - Quiz & Flashcards