Direktlänk till inlägg 18 januari 2007

Köket börjar ta form!

Av miniu - 18 januari 2007 21:37

Idag när jag kom till huset efter en lång dag med massor av timmars bilkörning, var det en mäktig känsla!Kökets stommar var uppmonterade, och man kunde börja ana kökskänslan. Det känns bara såååå rätt med köket och jag känner mig så nöjd hitills med färg och materialval.Nu väntar jag in kyl, frys och mikro, samt att den luckan som är restnoterad kommer. Imorgon är det fredag så innan helgen hinner snickaren inte bli klar, men jag hoppas att han är klar under nästa vecka.TACK alla ni som stöttat mig med fina kommentarer, det värmer. Idag känns det lite bättre... och jag känner mig starkare att reda ut denna situation på ett bättre sätt. Kram på er alla!

 
 
Ingen bild

Sten

19 januari 2007 18:39

Heeeeeeeeeej!
Åååååååh vad fint du håller på att få i ditt nya kök :-D. Du får lova att ta bilder när det är klart och visa hihi ;-).
Massor av fortsatt lycka till!

 
thina

thina

9 februari 2007 19:01

Hej, här sitter jag o kollar in andras bloggar, alltså de som oxå renoverar och lever sitt liv lite i kaos. jag hoppas ni har sluppit leva i huset medans ni har hållt på. Det tar på energin, jag vet. Så fint erat kök blev. Vi är nästan klara med vårt och helt plötsligt har det blivit kul att laga mat....lycka till med resten //Thina

http://blockboden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards