Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

Ber om lite styrka...

Av miniu - 28 februari 2007 19:45

Nu närmar sig bygget slutfasen och jag är helt slut, både fysiskt och psykiskt.Fysiskt så har jag haft det dåligt med återhämtning då varje ledig stund tillbringats med att få ordning och försöka ta bort allt j*vla byggdamm. Träningsvärken från i måndags gör sig väldigt påmind...Psykiskt är den största påfrestningen att jag vill ha ett hem. Det börjar tära på krafterna att bo borta, när man inget annat vill än att ha sitt hem.Känner mig slut, trött och less, och ber en stilla bön om att hantverkarna släpper på vattnet till helgen så det blir inflytt som planerat, annars emigrerar jag...

 
 
Ingen bild

Sten

28 februari 2007 22:47

Hej på dig!

Vad bra att hantverkarna snart är klara tycker jag. Massor av varm omtanke till dig och så hoppas jag du kan flytta in i ditt nya fina hem jättesnart. "Borta ganska bra men hemma allra bäst"...

Kram!

 
Ingen bild

Stina

1 mars 2007 07:45

Såja gumman, nu gäller det att djupandas;0)...tänk på att det BARA är dagar(!) det handlar om nu...häftigt! Jag kan mycket väl förstå din rastlöshet och längtan, men tappa inte sugen! Du är snart i mål tjejen! Och dessutom har du ju en ljuvlig långresa till värmen att se fram emot om några veckor. Spontant kan jag säga att jag skulle kunna tänka mig att byta ut min egen frustration och tristess mot några nätter på mammas soffa, sol o bad;0) Så upp med huvudet nu, en styrkekram kommer från mig....NU!:0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards