Direktlänk till inlägg 29 juli 2007

Hur svårt kan det vara?

Av miniu - 29 juli 2007 12:09

... att ta sig för och börja med städningen. Förbaskat svårt just nu.

Frukosten är i magen och det borde alltså vara ett bra läge att komma igång med städningen tycker jag.


Sov nog närmare 12 timmar i natt men vaknade ändå med en tung känsla i huvudet, och det kan inte vara mitt vita vin igår. Låg kvar en stund i sängen och hör hur det smäller till - åskan! Det var svaret på mitt tunga huvud.


Återgår till ordningen - rättare sagt - vägen till ordning på Högre Höjder!

 
 
Ingen bild

Stina

29 juli 2007 14:04

Hej kompis!
Även jag är i röjartagen idag!...har tagit en liten paus nu i väntan på att maken (läs bärhjälpen) kommer hem. Har påbörjat projektet "flytta hylla o byta plats med byrå"...jösses va´de´ryms mkt skit (och damm)i en bokhylla!;0) Kanske dags att rensa bland alla inaktuella papper, som liksom bara hamnar där. Blir mer o mer övertygad om att feng shui fungerar och att röran i mitt hem påverkar mitt inre och mående. Vem vet, kanske man slutar tröstäta daimchoklad om man får lite ordning på torpet!?;0) Hoppet lever!;0) Over and out!

 
Ingen bild

Sten

29 juli 2007 17:05

Jaa du... städningen är ju inte det som lockar mest att göra när huvudet känns tungt... men det är ju skönt när den är avklarad...

Kram till dig *saknar massor*

 
Ingen bild

Fanny

30 juli 2007 23:21

Visste ne du måst ha en hjälpryttare för att fixa ne.
/Fanny ):-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards