Alla inlägg den 2 mars 2007

Av miniu - 2 mars 2007 22:12

Det rimmar ju, fast jag inte är på något finurligt humör.Idag var det dags för den stora inflyttardagen... trodde jag...Allt som jag ändå tycker har flutit på relativt smärtfritt för att vara med hantverkade, nådde sin kulmen idag.Elektrikern fick för sig att dra på sportlov nästa vecka, och kvar står jag utan element i vissa rum, utan strömbrytare eller kontakter i vissa andra rum, utan tvättmaskin, utan torktumlare... Visst har alla rätt att ha sportlov, men jag blir så jävla förbannad för jag beställde denna tjänst i november och nu är vi i mars, och det hade kunnats göras i veckan och inte sista dagen idag, innan hans förbannade sportlov.Det var verkligen en toppen elektriker så jag blir ärligt förvånad över agerandet... Snacka om att känna sig maktlös!Allt känns bara förmycket just nu... men försöker tänka att det bara är timmar kvar...Men... jag vill ju så gärna ha det fin innan min mycket välbehövliga resa.

Ovido - Quiz & Flashcards