Alla inlägg den 19 mars 2007

Av miniu - 19 mars 2007 22:25

Nu ar det halvtid, mindre an halva semestern kvar. Vi har det ljuvligt underbart har. Dagarna bestar av sol och bad, i bade hav och pool. Hav ar att foredra, eftersom det ar harligt kristallklart med en och annan firre dar i. Vi har stralande solsken och massor av blast, lite klimatforandringar aven har tror jag. Vi ater gott och laser tidningar och bocker.Imorgon ar det utflyktsdag om vadret ar pa var sida, om det blaser skippar vi det. Vi tankte aka till Isla Mujeres (kvinnornas o) som ligger bara en halvtimmes batfard fran oss. Men den halvtimmen kan vara nog sa jobbig om vindarna blaser friskt, for det friskar i ordentlig har.Ja, just det ja, jag maste ju beratta att jag har hallit i tva apor, och har bildbevis pa det ocksa. De ni!Nu ska jag aterga till min solstol och lapa lite sol, innan vi avnjuter en middag pa Sir Arthur, hotellets franska gourmetrestaurang.Puss pa er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards