Alla inlägg den 25 mars 2007

Av miniu - 25 mars 2007 21:33

... sa var snart Mexicoaventyret slut!Japp, nu ar det sista dagen kvar pa min semester har i Cancun. Helt otroligt att tva veckor kan ga sa fort, tyckte det var nyss vi loggade in har och nu ska helt plotsligt vaskorna slas ihop.Jag som aldrig brukar branna mig har lyckats med att branna mig IDAG; nar jag redan ar brun som fa. Hur stora ar oddsen?Mina armar gor ont ont ont ont och jag undrar var solen ar stark just nu. Men men... bara till att bita i det sura applet och inse att jag for forsta gangen pa denna semester brant mig. Maste har varit mitt experiment med boostern utanpa solkramen som inte riktigt blev det som skulle. Boostern skulle i vanliga fall vara under solfaktorn, men jag tankte att sa har sista dagen gor val inget... ajajajajaj!Ja, nu aterstar nagra fa timmar innan det ar dags att lagga bikinin i resevaskan och packa ihop. Imorgonbitti tar flyget oss till Sverige igen... Later som riktigt busenkelt men det ar 14 timmar som ska avklaras i en flygstol, dar dagarnas rytm byter plats med varandra. Jetlag - here I come!Stina - gulligt av dig!

Ovido - Quiz & Flashcards