Alla inlägg den 6 mars 2007

Av miniu - 6 mars 2007 14:35

Nu är man tillbaka på kontoret efter 15 minuters njutning i solen, i solariet.Grundar brännan inför trippen på måndag, så att jag ska slippa de värsta första dagarna där likblek vinterhud möter den mexikanska hettan.Här är det alldeles lugnt och skönt, deltagarna har gott hem, Helene likaså - inte för att hon stör - hon är min klippa och gör att dagarna inte blir allt för överjävliga.Nu är det bara 3 arbetsdagar innan semestern är ett faktum, och jag längtar...Ikväll blir det första natten i nya hemmet och jag har små fjärilar som bosatt sig i magen nu - nervös är bara förnamnet.Man vill ju så gärna att man ska trivas på en gång.Mamma ska hjälpa mig att stöka undan lite ikväll, och det känns skönt att inte behöva sova i en flyttruin.Lite shopping blev det på lunchen idag.Några handdukar från Lexington, en vas, bordstabletter och en ljusstake från George Jensen.Nu ska jag avrunda lite här, sedan blir det en tripp till affären och införskaffa lite frukost till morgondagen...Ni kan ju bara föreställa er hur länge jag längtat efter denna dag...

Ovido - Quiz & Flashcards