Alla inlägg den 3 mars 2007

Av miniu - 3 mars 2007 21:52

Just nu längtar jag bort till Mexico...Nu är det inte månader kvar, inte veckor - utan dagar...Bara dagar kvar...

Av miniu - 3 mars 2007 19:15

...står nere och väntar på mig. Ett riktigt fylligt snobb-vin skulle några säga.Till det blir det en potatisgratäng, helstekt fläskfile, marinerade vitlöksklyftor och en mozarellasallad.Efter en hel dags slit i mitt drömmars hem, är jag värd en god middag, som jag tillagat själv hos mamma.Mormor var med mig ikväll och hjälpte mig att packa upp och ställa i ordning.Resultatet blev att hela undervåningen blev klar så gott som. Lite småplock som ska göras imorgon innan vi fortsätter med övervåningen.Sover nog hos mamma i helgen också, och satsar på inflytt på måndag - då hantverkarna är slutgiltligt klara, med utantag för dom som deklarerat sitt sportlov.Då ska förhoppningsvis glasväggen i badrummet vara fogad och klar, och alla golvlister på plats.

Ovido - Quiz & Flashcards