Alla inlägg den 23 mars 2007

Av miniu - 23 mars 2007 03:36

Idag var vi pa utflykt till Xel Ha www.xelha.comUnderbart vackert, bara 2 timmar fran Cancun.Jag har gjort det, jag har gjort det!Namligen att flutit i floden (och det var stromt som f*n kan jag meddela) och det tog en timme, med flytvast och MASSOR av fiskar som nop mig i halen i det kristallklara vattnet i naturparken.For mig var detta en mycket stor seger eftersom jag har varldens respekt for vatten och dess krafter, men nu har jag gjort det.Efter massor av vilja och mod och nagra tarar av skrack, sa kom vi antligen fram. Mamma stod pa land och fotade...Nu... dryga 6 timmar efter avslutet ar jag makta stolt over mig sjalv och att jag vagade, jag var jattechockad och bara skakade nar jag kom i land.Jag har gjort det!Ikvall blir en tidig kvall efter en dag i naturparken. Skippar min Caipirinja och hoppar bums i sang!

Ovido - Quiz & Flashcards