Alla inlägg den 29 mars 2007

Av miniu - 29 mars 2007 08:28

Igår kom paketet från Bredbandsbolaget, och nu är väl det inte lång tid innan jag har internet hos mig...*längtar*Nu är äntligen det mesta på plats i huset. Det som fattas är en bänk till tvättavdelningen och en hylla till det.Trappan är klar, och det blev jättebra - ett helt annat hus med en fin trappa.Träpersiennerna blev också kanon!Men... nu har det tyvärr uppstått problem med mitt golv. Jag är INTE nöjd - inte alls nöjd med det skitdyra golvet. Tack o lov har jag haft golvet tidigare så jag vet vad jag har att vänta mig, då var jag toppennöjd!Nu blir det förmodligen omläggning av golvet, och det kan kommenteras med en stor stor *suck*... samtidigt vill jag ha en fint golv, men det känns bara som jag vill bo nu, och inte hålla på med renovering.Idag far jag till Västerås på lite jobbresa, och det känns allt annat än lockande med jetlag i bagaget, även utan jetlag är det inte ett dugg lockande...Penseer och lökväxter är beställda, och nu börjar projektet ute inom kort.

Ovido - Quiz & Flashcards