Alla inlägg den 4 december 2006

Av miniu - 4 december 2006 22:19

Ja, idag gick det mycket bättre att träna. Fredagens upplevelse vill jag inte återuppleva. Totalt matt och styrkelös.Idag gick det bättre. Pulspasset var bra, och sedan blev det en vända på gymmet. Lite bröstmuskler, biceps, baksida lår och ländrygg blev det.Känns så skönt i kroppen att vara nytränad - men jag glädjer mig mest över att det gick så pass bra att träna ändå...Nu är det inget mer fusk med frukost!Idag blev det en vända på Eurokakel igen. Kan inte släppa schackrutigt på lilla toaletten uppe. Men sjösten är bara sååå läckert, fast det ska visst vara jobbigt att polera och ha sig.Imorgon ska köket slutmätas, och dessutom ska rörmokaren dit och kolla vad som behöver göras, och vad som ska köpas. Därefter hoppas jag på en tur till möbelaffären, och om ork finns så ska jag slutligen bestämma mig för kökstapeter.Blir förbannad på företaget som skulle lämna offert på golvläggningen, och har struntat idet.Har rekomenderat det till så många andra, och så skiter dom i att göra det. ARG!Veckan ut får dom på sig... sen vidtar jag andra åtgärder.Natti nu!

Ovido - Quiz & Flashcards