Alla inlägg den 30 december 2006

Av miniu - 30 december 2006 20:52

Ja idag åkte alla mina nyinköp till nya lyan. Det kändes lite högtidligt. Mormor var med, hon ville nog kolla vad jag köpt, för jag hörde hur hon kikade i kassarna och nyfikenheten stod högt upp.Idag har jag haft en bra dag. Fortsatte jakten på de perfekta tapeterna, men hallen och trapphuset är fortfarande ett olöst mysterium. Jag är på jakt efter en randig fin tapet, som både är neutral och ger lite attityd. Kanske inte den bästa kombinationen - jag vet!Träffade Sofia idag, en gammal vän som flyttat från stan. Fick höra lite vad som hänt med mina vänner, 3 av dom väntar barn... tiden går snabbt. Många känslor som kom...Nu blir det tv en stund om ro finnes...och kanske kanske att jag plockar lite här hemma. Har liksom tappat inspirationen till att göra fint här hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards