Alla inlägg den 16 december 2006

Av miniu - 16 december 2006 20:24

Kanske svårt för er att förstå att detta verkligen kommer att bli mitt drömhem, men kolla då in här i mars, då har jag kommit en bra bit på vägen.Här kommer i allafall korten, håll tillgodo - jag ska försöka att fota under hela arbetet.Så här ser det ut just nu... inte mycket att hänga i julgranen!Men... det finns potential. Ljuset och den underbara planlösningen gör detta till drömhemmet, för att inte tala om den magnifika utsikten över hela Sundsvalls hamninlopp.Idag har jag varit på jakt efter dom perfekta badrumsmöblerna, och tror att jag funnit dom!Badrummet och tvättstugan ska slås upp och göras mer som en relaxavdelning.Det lilla sovrummet som ni ser ska öppnas upp och göras till ett lite större sovrum.För er som undrar varför jag ej finns på MSN så kan jag berätta att ett elakt virus tagit min dator, ny är inköpt men inte riktigt klar för fight ännu!

Ovido - Quiz & Flashcards