Alla inlägg den 15 december 2006

Av miniu - 15 december 2006 22:03

Ja, då har man sovit en timme i soffan då, och det var verkligen länge sedan det hände sist. När jag slog upp mina grönbruna visste jag inte alls var jag var... Härligt!Äntligen fredag säger jag. Nu är det fullfart mot julen, även om julstämningen är nada för min del just nu. Klappläget är under kontroll, så det finns ingen panik där.Dagen idag rullade på som planerat, och jag var på jobbet kring 8.30 - rekord hälsar hon som har en tendens att ligga kvar i sängen förlänge, därmed inte sagt att hon inte jobbar. Det kallas strategiskt ledarskap, att tänka och reflektera och det gör man ju allra bäst i sängen ju!Fick reda på ett projekt som faktiskt blir av nu, och jag säger äntligen...I eftermiddags var det träningsdags, Monica redo och det var ett härligt pass med fart & fläkt - som det ska vara.Inne på gymmet var det nästan tomt och det var skönt. Hann med hela kroppen, och körde lite extra mycket rygg, och det känns vill jag lova.Ländgryggen fick också sig en omgång.Imorgon är det lördag och då ska jag försöka hitta badrumsmöbler till mitt hem... Nedervåningen handlar det om, och jag har inte hittat någonting jag gillar ännu. Imorgon fortsätter jakten på det perfekta badrummet.Om jag orkar så ska jag leta kakel också, till övre lilla toan.Nu ska jag nog ta och krama kudden, är så där härligt trött efter en heeeeel veckas slit. Hade längtat hela fredagen efter ett glas gott rött vin, öppnade en flaska till ceasarsalladen, men det var inte alls så gott som jag önskade...

Ovido - Quiz & Flashcards