Alla inlägg den 14 december 2006

Av miniu - 14 december 2006 20:59

...gjorde att huvudvärken kom som ett brev på posten. Jag veeeeet att det kommer att bli jättefint när allt är klart, men vägen dit känns så förbaskat lång.Just nu är det lite jobbigt, mycket på jobbet, hantverkare som inte kommer med offerter som lovat, datorn som gett upp och allt annat som ska göras innan det vankas jul.Idag var jag och mätte klädkamrarna för att se vilket förvaringssystem jag ska välja till dom.Väggen som ska rivas bort i mitt blivande sovrum sitter det naturligtvis el i, vilket gör att det inte bara är för Håkan och Kalle att sätta i tigersågen... Åhhhhhh.Jaja, det blir verkligen en träning för mig att försöka göra det bästa av det hela. Tack o lov slipper jag bo i eländet medans det byggs.

Ovido - Quiz & Flashcards