Alla inlägg den 23 december 2006

Av miniu - 23 december 2006 22:14

Ute knoppar syrenen och andra växter, en temperatur på dryga 8 grader - och imorgon är det julafton. Helt otroligt.Jag sitter hemma hos mamma med laptopen i knäet. Försöker bestämma mig för badrumsmöblerna, jag kan inte välja vilken jag vill ha.Idag har jag haft en mysig dag. Sov ut - tvättstuga och sedan en vända på gymmet. Härligt, men jag gick för hårt ut och blev likblek och blev vattning i munnen, trodde jag skulle svimma, det var riktigt obehagligt.La mig en stund hemma och det blev bättre...Någonting är fel med mig, hoppas att det är tröttheten som kom nu när jag gick på ledighet. I går kände jag mig helt bakis... Nu ska jag ta och avrunda, ta på mig nattakläderna, hoppa ner i sängen och drömma sött.Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards