Alla inlägg den 20 december 2006

Av miniu - 20 december 2006 21:35

Så har även jag drabbats av julstress, fast jag tog Lightversionen.Alla julklappar med undantag för en är klar och det känns jätteskönt. Jul i hemmet struntar jag i, in i det längsta, någon stackars hyacint och amaryllis lever dock.Imorgon är det visning på lägenheten och det är lite spännande måste jag säga. Tog en vända med dammsugaren idag.Jag är inte hundra nöjd med min nya dator, allmänt seg och trög. Vi får se om det blir någon skillnad när det kommer in ett operativsystem i den.Nu är det full fart mot julen som gäller. Två arbetsdagar innan det blir lite välbehövlig vila, sedan är det full fart igen. Januari blir en tuff månad... full redan nu.Min huvudvärk gör sig påmind trots några TREO under dagen.Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards