Alla inlägg den 10 december 2006

Av miniu - 10 december 2006 21:30

... har köpt en tidig julklapp till mig, kombinerad inflyttningspresent också.En hel servis Matheus-porslin...Åhhh... härligt underbar!Min älskade mamma - hon betyder allt för mig!Inte bara för att jag fick materiella saker, hon är den bästa mamma man kan ha ändå - önskar bara att vi fick lite mer tid tillsammans.Helgen var helt skön den med.Fredagen avslutades på 1891 innergård med sallad och rödvin, med Titti som sällskap - alltid lika trevligt.Lördagskvällen tillbringades med kusinen Anneli, det är också alltid lika trevligt. Oleary´s och Bio, Djävulen bär Prada.Idag tog jag en tur till stan och gjorde klart lite julklappar. Köpte lite plock och en klänning till mig också, ja du läste rätt - jag i klänning!Nu ska det städas lite och sedan blir det nog sängen!

Ovido - Quiz & Flashcards