Direktlänk till inlägg 15 maj 2007

Bubbeltisdag!

Av miniu - 15 maj 2007 15:51

Ja, då sitter mgan här hemma, nybadad och alldeles babylen!


Tog lite kompledigt efter lunch och for hem i ett regnrusk, som mer liknade höstens intåg än vårens. Ute smattrade regnet och det var riktigt mörkt.


Tände kandelabern och tappade upp ett hett bubbelbad med lite härlig olja i. Underbart skönt. En hårinpackning och ansiktsmask med serum och hela den delen...

Underbart!



En helt vanlig tisdag - snacka om vardagslyx!

 
 
Ingen bild

Stina

16 maj 2007 07:19

Ååååå vad klok du är som tar hand om din kropp & själ! Jag jobbar också på att bli snällare mot mig själv... det är svårt att tänka i nya banor när man som jag alltid har tänkt på alla andras välbefinnande och känslor före sina egna.
Tacka vet jag bubbelbad på en helt vanlig tisdag eller ett(!) glas vin på söndagen! Det gör säkert livet aningen lättare, om inte annat betydligt trevligare & roligare! Och man har som bekant inte roligare än man gör sig! Kramen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards