Alla inlägg den 4 maj 2007

Av miniu - 4 maj 2007 15:20

... det är bevisat, om det hade varit lite man i dig så hade du kommit upp och tagit tag i saken, istället för att stanna på andra sidan allén och låta någon annan springa åt dig.


Din skitstövel. Jag trodde aldrig detta om dig, och det har gått snart ett år sedan jag förlorade en vän... som egentligen inte var en vän.


Dagens tack till Stina, som hjälpte mig att mantra-andas idag! Tack - det hjälpte!

Av miniu - 4 maj 2007 14:11

I kväll bär det av mot mamma, med en knippe färksa råvaror...*snobb-kock, ja visst* Det vankas en laxrätt med honung, fransk senap, vitvin och lite sockerärtor till det.


Matinköpen är redan avklarade under dagens lunch, för hela helgen och stora delar av nästa vecka också... Städningen av huset gjordes igår, så nu är det väl bara till att njuta av denna helg då...*tittar mig förvirrat runt*


Det ska bli skitväder i helgen, så jag tänker nog försöka komma igång med bokläsningen och kanske se någon film. Städdag imorgon i området, så då är det väl bäst att pallra sig ut i allväderskläder och med krattan i högsta hugg...


För er som väntar på mitt bloggande om resevärdarna, så kan jag säga att jag inte glömt bort er... det kommer!


Trevlig helg på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards