Alla inlägg den 27 maj 2007

Av miniu - 27 maj 2007 19:35

Helgen har tillbringats i garaget lördag och söndag. Jag har gjort det - jag har klarat det - jag har målat (oljat, grundat och täckmålat) ETTHUNDRATIO spjälor... och är mäkta imponerad av min egen prestation.

När jag ändå höll på så gjorde jag ordning en trären planka jag haft vid dörren som behövdes grundas och målas, nu är även det gjort! Härligt!


Förhoppningsvis kommer jag igång med balkong och altanbygget nu i veckan, det skulle vara härligt om det gick smärtfritt.


Nu är det söndagkväll och jag sitter här mätt efter en god middag med stora släkttrumman, och är allvarligt sugen på en liten flaska Moet. Jag var ju chaffis idag, och då borde man väl smaka nu när man är hemma.

 Eric Claptons bästa rullar i högtalarna, ute bjuder vårvädret på sin bästa sida.

Skål!

Ovido - Quiz & Flashcards