Alla inlägg den 28 maj 2007

Av miniu - 28 maj 2007 11:18

Hmm, idag fick jag och några andra på företaget erbjudande om att köpa optioner i det bolaget jag är anställd i. Det blir lite att tänka över kanske man ska säga...


Nu på förmiddagen har jag varit hem och sparkat igång mina hantverkare som imorgon ska börja bygga hos mig. Fattar ni, imorgon - imorgon ska jag börja bli med balkong och altan. Det finns nog inte många med mig som verkligen förstår hur mycket jag längtar efter att ta med sig ett glas fylligt vin ut på balkong och se ut över heeeela Sundsvall en sval sommarnatt...


Lite räkningar har jag betalat idag också, kanske inte så lite, rätt mycket räkningar som vanligt. Men snart är alla hantverkare betalda, och då blir det enklare att planera utgifterna.


Ha en härlig måndag på er och hoppas att ni har bättre väder än i centralaste Sundsvall där det börjat regna lite nu.

Ovido - Quiz & Flashcards