Direktlänk till inlägg 19 maj 2007

Lyxshoppinglördag

Av miniu - 19 maj 2007 19:52

Vilket ord! Låter glammigare än det var.


Efter en härlig lunch på Olearys bar det i väg mot fortsatt runda på stan. Jag passade på att handla sådant man egentligen inte behöver, dvs ingenting jag skulle köpt om det varit ebb i kassan, nu är det ju inte riklig flod heller, men lite shopping har ju inte skadat förrut!


Det blev en ny stekpanna, som förhoppningsvis inte ska släppa beläggning.

Lite nya underkläder - alltid lika trevligt att piffa upp sådant som inte alltid syns.

Köpte också lite blommor till fönstersmygen i badrummet, fint blev det.



Nu sitter man här och har lite små fjärilar i magen inför kvällen. Om en timme kommer taxin, och nu är det bara till att andas och göra det bästa av situationen, var så säker!

 
 
Ingen bild

Nejka

20 maj 2007 15:57

Marre, din mail är full!! Så jag klistrar väl in det här då..

Tjenarej Marre! :)

Hur är läget?
Läste nyss på din blogg å såg nått om taxi å fjärilar, så jag blev lite nyfiken... ;)

Här är tentor å fullt upp.. 2 tentor kvar så är jag klar! (Fre) Å om 2v. flyttar jag till Edinburgh! Csaba kommer snart å vi söker jobb där över sommarn. Boendet är fixat nu iaf, för ett helt år framöver! Jag å Ina ska flytta in i en 2a bara en 10min prommenad ifrån Uni!! :) Perfekt läge mitt emellan universitetet å stan. Så presidenten å kommande vice presidenten av internationella föreningen blir på ett å samma ställe :) Min Vagabond rese guide är upptryckt nu iaf, drygt 100 copior fick vi sponsrade å 25 länder är representerade. Funderar på en ännu större 2nd edition nästa år, får se.

Csaba å hans kusin flyger hit den 4e! Så det blir jag å Ungrarna i sommar :) Vi har redan två bekanta här å förmodligen så kommer en tjej till. Jag har sökt kontorsjobb, översättare, telesupport å hotelljobb, väntar nu på besked. Nått ska man väl få tag på :)

Ska bli så skönt att spendera sommarn tillsammans nu äntligen oxå har vi många vänner i Edinburgh nu oxå, ska bli härligt!! Jag kommer hem till Sverige i slutet på Juli, ska nog boka den 29e! :) Vad har du för planer? Nån semester at all?

Hoppas du har de bra! Träningsnarkomaner där...!! ;)

KRAM Nejka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards