Direktlänk till inlägg 27 april 2007

Sista fredagen i april...

Av miniu - 27 april 2007 13:38

... och bara två timmar kvar på jobbet innan jag gör långhelg. Vilken fantastisk känsla att äntligen få lite långhelg och inte komma tillbaka förrän på onsdag.


I dag återgår fredagsrutinen till det vanliga. Anneli kommer och vi ska åka och träna, hoppas nu att det går bättre än i måndags då benen kändes som gele.


I helgen ska jag förbereda inflyttningskalaset som kombineras med lite namnsdagsfirande och valborg, 3 flugor på en smäll... eller som min moster säger... 3 flugor på smällen! Haha, svenska språket är inte lätt!


Jag ska nog även försöka hinna med en vända på vårmässan även om jag skyr den som pesten, men jag har en sak jag måste kolla upp där, annars tycker jag att det är krimskrams där, mest bara skit.


Nu sitter man här på jobbet, deltagarna har gått hem, allt är frid och fröjd. Röjer undan det sista och försöker skapa lite ordning och reda så att onsdagsåtergången blir trevligare än så.


Smet i väg på Systembolaget på lunchen och fick visa legitimation... hallå - det var några år sedan, och dessutom brukar jag inte direkt få höra att jag ser yngre ut än verkligenheten. Jaja, man får väl ta det som man vill...

Så ikväll finns det lite nyköpt champagne i kylen hos mig... Det lutar starkt åt ett bubbelbad med lite mys!



 
 
Ingen bild

Sten

27 april 2007 18:23

Hej!

Hmm... att du fick visa legimitation (stavas det så? ;-)) på Systembolaget... ska man ta sådant som förnedrande eller som en komplimang...)

Jag förstår du längtar efter långhelg :-D. Det är du verkligen värd tycker jag. Och så hoppas jag du kan njuta massor av både "bubbel och bubbel" ;-).

Massor av varm omtanke till dig och så önskar jag dig en riktigt trevlig Valborgshelg!

 
Ingen bild

Nejka

27 april 2007 19:16

Trevlig Helg Marre!! Jag har just överlevt ett statistikprov å ska slappna av i biomörkret på en riktig tjejkväll me Jane Austens "Becomming Jane" nu snart.. :) Du får ha ett xtra party då jag kommer hem! Att missa självaste inflyttningspartyt.. Hm. Å kom ihåg vår filmkväll! -Ser fram emot den oxå. Hade bra! Vi hörs

 
Ingen bild

Stina

27 april 2007 19:46

Go´kväll i stugan! Tips från årets Vårmässa: Tänk dig en fräsch laxkebab med örtsås: "PepparlaxPita" på Sillmans...mums!
Sen vore det olagligt att gå ut från mässan utan nå´t "lukta-gott" från Lush! Jag älskar deras handgjorda hud-hår- o badprodukter. Kika in på www.lush.se för att få en liten försmak. Tjingeling!

 
Ingen bild

M

27 april 2007 20:45

Leg. brukar systemet kolla på alla de tror är under 30 har jag fått förklarat för mig av en dam i kassan på systembolaget.
Jag brukar nämligen också alltid få visa legitimation och även Tobbe har fått göra det.
Hoppas du får en riktigt mysig helg! :)
Qramar !
// Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miniu - 4 februari 2008 21:27

Åkte hem till mamma ikväll, behövde henne. Håkan hade köpt blommor, aldrig har väl en bukett med blandade tulpaner varit vackrare än nu. Huvudvärken kom som ett brev på posten, vilket kanske inte är så konsigt om man knappt ätit något.   Känner mig ö...

Av miniu - 4 februari 2008 17:10

Jag har blivit skrämd till tystnad, tror bara det att den som skräms glömt bort vilken person som finns bakom fasaden. Mig skrämmer man inte till tystnad och definitivt inte nu. Varken då, nu eller i framtiden... that´s it!   Dags att lägga ett kapit...

Av miniu - 1 februari 2008 18:03

Ni som inte vill läsa gnäll, kan vända här... Äntligen fredag, som jag längtat. Från det att jag satte foten på jobbet i måndags har jag haft nedräkning till helgen på ett sätt jag aldrig någonsin känt förrut...*ogillar känslan skarpt*   Två övertids...

Av miniu - 30 januari 2008 22:50

Det står en tvättmaskin där nere... längtar efter den. Det står en torktumlare där nere... längtar efter den. Det står en dammsugare där nere... längtar efter den. Det finns dammtrasor i lådan... längtar efter dom. Det finns allrengöring under diskbä...

Av miniu - 30 januari 2008 14:52

Idag är det en sån här dag man inte skulle ha gått upp... allt bara jävlas! ALLT!...

Ovido - Quiz & Flashcards