Alla inlägg den 24 april 2007

Av miniu - 24 april 2007 17:04

Idag på förmiddagen mitt under mitt så kallade "utvecklingssamtal" så kom det ett blomsterbud, och oj vad jag blev glad! Det var ett företag och en deltagare som jag hjälpt och coachat i vägen mot anställning...*varm i hjärtat*


Annars har dagen gått i samtalets tecken. Igår var jag uppgiven och spänd, ville inte uppleva denna dag, men jag känner att min chef och kommunicerade helt ok ändå. Jag gick inte på så hårt, för jag vet nog att detta inte blir långvarigt - jag vill till ett ställe där man utvecklas även som ledare, och det var enligt min chef inte den kulturen man har inom detta företag...*no coments*


Som vanligt kommer allt efteråt och nu sitter jag här med en spänningshuvudvärk som inte är att leta med. Kvällens planerad promenad med Stina gör nog gott i både kropp och själ!

Ovido - Quiz & Flashcards